“ADA MASALAH DENGAN JERAWAT ? JERAGAT ? KULIT KERING DAN SENSITIF ? KULIT BERMINYAK DAN MENGGERUTU ? ”

.

.

” PAKAI PRODUK DAH BERIBU TETAPI MASIH LAGI SAMA RESULTNYA ? MEMPUNYAI RESDUNG YANG KUAT DAN BERSIN PADA SETIAP PAGI ?”

.

.

Adakah anda tergolong dalam masalah-masalah yang di atas ? Jangan khuatir, sis Lora ada pengubatnya. Insya Allah.

.

.

Memperkenalkan HONEY TURMERIC MASK , masker kunyit yang mempunyai 8 herba yang terpilih berasaskan kunyit, ibu kunyit, temulawal , bunga ros, licorice, kacang hijau dan pelbagai rahsia herba asli yang mampu merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal di wajah, sunburn, kayap, eczema dan pelbagai masalah kulit yang lain.

.

.
TADA !! HONEY TURMERIC MASK .. ! Produk keluaran muslim yang pertama tidak akan meninggalkan kesan kekuningan di wajah, hanya meninggalkan kesan cantik sebaik pemakaian masker yang pertama kali.

.

.

honey turmeric mask laku.jpg

honey turmeric mask

masker kunyit laku.jpg

WOW, produk Honey Turmeric Mask ni langsung tak meninggalkan kesan kuning lah!”

.

.

Dulu kalau kecilk-kecik nenek atau moyang kita selalu gosok kunyit kat atas hidung sampai kuning dia tak hilang 3-4 hari supaya bersin tu hilang. Tapi memang mujarab.

.

.

Kalau kena gatal-gatal kat badan arwah moyang suka letak kunyit kat belakang badan campur garam. Yang ajaibnya terus gatal gatal tu hilang!

.

.

Rahsia turun temurun daripada nenek moyang sepatutnya tidaklah kita abaikan. Sekarang, dah ada Honey Turmeric Mask dalam hanya satu botol.

.

.

Honey Turmeric Mask masker kunyit yang boleh dirasai dengan kali pertama percubaan sahaja tanpa sebarang kesan kuning di wajah hanya meninggalkan kesan kulit halus di wajah.

.

.

Ramuan 8 herba semulajadi yang terdiri daripada:

Cekur ,Ibu Kunyit, Temulawak, Bunga Ros, Kunyit Liar dan lain-lain.

.

.

Antara khasiat Honey Turmeric Mask :

  • Mampu merawat penyakit-penyakit berkaitan kulit seterusnya
  • Mengembalikan keremajaan kulit wajah
  • Membantu melicinkan kulit wajah
  • Membantu menganjalkan kulit anda.
  • Membantu mencantikkan tulang pipi agar tampak lebih kemerah-merahan. semulajadi.
  • Efektif merawat kesan penuaan seawal aplikasi.

Ditambah lagi dengan booster temulawak yang terkandung dalam Honey Turmeric Mask :

  • Membuatkan kulit anda bersinar-sinar dan GLOWING.
  • Menggantikan sel-sel yang mati terutama pada bahagian wajah..\
  • Menghilangan parut-parut jerawat dan jeragat.
  • Mengurangkan risiko kanser kulit

.

Nak lagi.. ada lagi kebaikan Honey Turmeric Mask dengan ekstrak cekur di dalam masker ini. Kebaikan Ekstrak Cekur :

  • Mengurangkan kedutan kulit yang kering akibat cuaca.
  • Melembapkan kulit anda.
  • Menegangkan kulit anda
  • Mengurangkan resdung dan bersin di pagi hari

.

.

Promosi bulan untuk pelanggan 50 yang bertuah !

Percuma sebotol Pure Herbal Honey untuk setiap pembelian Honey Turmeric Mask

Ya, percuma sahaja!

Tawaran terkini dan limited hanya untuk 200 pembeli pertama

Penggunaan Pure Herbal Honey untuk boosterkan lagi khasiat Honey Turmeric Mask

masker kunyit cantikmasker kunyit laku keras

Jum dapatkan sekarang !

Komen ” Saya nak Honey Turmeric Mask” atau

wasapp.me/60129878600

wasapp.me/60129878600

wasapp.me/60129878600

.

Konsultasi Percuma

.

.

wasapp.me/60129878600

wasapp.me/60129878600

wasapp.me/60129878600

.

.

Soalan : Ada tinggal kesan kuning tak?

Jawapan : Tidak sama sekali.

.

.

Cara penggunaan yang mudah dan cepat hanya 15 minit :

  1. Cuci dahulu wajah drp segala kekotoran/makeup
  2. Gunakan sudu yang kering dan ambil 1 sudu besar masker Honey Turmeric Mask
  3. Campurkan 1 sudu kecil air suam
  4. Campurkan 1 sudu kecil Pure Herbal Honey
  5. Bancuh sehingga sebati
  6. Sapukan di wajah biarkan selama 30 minit
  7. Gosok masker seperti scrub untuk menanggalkan sel kulit mati
  8. Bilas seperti biasa dan rasai kehalusan kulit seperti bayi selepas itu

Yay, siap dah cantik! Senang dan mudah bukan?

wasapp.me/60129878600

masker kunyit laku

honey turmeric mask lakuuuu

masker kunyit terlajak laris

kunyit masker honey turmeric mask.jpg

Cantik jum sama-sama , jangan sorang-sorang. Benda baik kena share! Kan ?

Love ,

Honey Turmeric Mask

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s